fitvibe Logo

Polityka zwrotów – fitvibe.org.pl

I. Prawo do odstąpienia od umowy

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.

Aby skorzystać z prawa do odstąpienia, należy poinformować nas o swojej decyzji, składając jednoznaczne oświadczenie:

  • drogą elektroniczną: fitvibe.pl.shop@gmail.com
  • lub poprzez formularz zwrotu dostępny na stronie (jeśli dotyczy)

II. Warunki zwrotu

Towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym – kompletny, nieuszkodzony, bez śladów użytkowania, najlepiej w oryginalnym opakowaniu.

  • Koszty przesyłki zwrotnej ponosi Konsument.
  • Zalecamy, aby zwracany towar był odpowiednio zabezpieczony na czas transportu.

III. Adres do zwrotu

fitvibe

ul. Starowiejska 88

95-010 Dobra

z dopiskiem: Zwrot – fitvibe.org.pl

IV. Zwrot płatności

Zwrot środków zostanie dokonany nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez nas zwróconego towaru lub dowodu jego odesłania – w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.

  • Płatność zostanie zwrócona przy użyciu tych samych metod, które zostały użyte przy pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyrazi zgodę na inną formę.
  • Koszt dostawy pierwotnej (do Klienta) zostanie zwrócony do wysokości najtańszej oferowanej przez nas formy wysyłki.

V. Brak prawa do odstąpienia

Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku:

  • towarów wykonanych na indywidualne zamówienie Klienta,
  • produktów, które po otwarciu nie nadają się do zwrotu ze względów higienicznych (np. maty do ćwiczeń), jeśli zostały rozpakowane po dostarczeniu.

VI. Wymiana towaru

Sklep nie prowadzi bezpośredniej wymiany towaru.

W celu wymiany (np. rozmiaru lub modelu) należy:

  1. Zwrócić niechciany produkt zgodnie z powyższą procedurą.
  2. Złożyć nowe, osobne zamówienie.

VII. Reklamacje

Jeśli otrzymany produkt jest wadliwy lub niezgodny z umową, Klient ma prawo do złożenia reklamacji.

  • Reklamacje należy przesłać na adres: fitvibe.pl.shop@gmail.com, podając numer zamówienia oraz opis wady.
  • Szczegóły dotyczące procedury reklamacyjnej znajdują się w Regulaminie sklepu.

Masz pytania?

Nasz dział obsługi klienta jest dostępny pod adresem:

📧 fitvibe.pl.shop@gmail.com